Kraj

Jacek Wilczkowski pokieruje Pełka Interactive

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają dział interaktywny.

Jacek Wilczkowski pokieruje Pełka Interactive
Agencje Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają kompetencje interaktywne. Szefem nowego działu Pełka Interactive został Jacek Wilczkowski (na zdj.).

Pełka Interactive zajmować się będzie projektowaniem oraz realizacją kompleksowych kampanii w internecie, tworzeniem serwisów internetowych oraz interaktywnych aplikacji.

Jacek Wilczkowski jest związany z branżą reklamową od 1992 r. Po 10 latach przepracowanych w tradycyjnych obszarach branży reklamowej (Lowe GGK Warszawa, Studio NoS, NoS/BBDO) w 2002 r. postanowił spróbować swoich sił w nowej roli. Jako twórca i dyrektor zarządzający działu interaktywnego BBDO Warszawa, przekształconego później w samodzielną spółkę Orbita, kierował pracami dla takich marek, jak: Aspirin, Braun, Chrysler, GE, Generali, Gillette, Jeep, Johnnie Walker, Kredyt Bank, Lay’s, Lech, M&M’s, Snickers, TP, Warta, Winterfresh.