Kraj

Henkel rozszerza linię Taft

Nowości promuje kampania z udziałem Heidi Klum.

Henkel rozszerza linię Taft
Henkel Polska wprowadza do oferty marki Taft dwie nowości: Taft Power & Fullness i Taft Looks Rough’n Tough.

Taft Power & Fullness dostępny jest jako spray i pianka dodające objętości włosom, a przy tym mocno utrwalające. Z kolei Taft Looks Rough’n Tough to żel do włosów przeznaczony dla mężczyzn.

Kosmetyki dostępne są w sprzedaży zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Ich rekomendowana cena detaliczna wynosi ok. 13 zł.

Nowe produkty Taft wspierane będą kampanią reklamową w telewizji z udziałem ambasadorki marki – modelki Heidi Klum. Uzupełnieniem działań są materiały POS. Reklamę na potrzeby polskiego rynku adaptowała agencja Proximity Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD.