Kraj

Lindt wspiera sprzedaż marek Bunny i Lindor

Marketer realizuje projekt związany ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi.

Lindt wspiera sprzedaż marek Bunny i Lindor
Od kwietnia br. wystartowały wielkanocne kampanie Lindt & Sprungli – Gold Bunny i Lindor. W ramach akcji prowadzone są kompleksowe działania ATL (telewizja, internet, media społecznościowe i komunikacja miejska).

Spoty telewizyjne reklamujące czekoladowe zajączki Gold Bunny oraz praliny Lindor wyświetlane są w największych stacjach ogólnopolskich, a także w wybranych stacjach niszowych. Na potrzeby kampanii Gold Bunny stworzony został specjalny wielkanocny serwis www.wielkanoc.wp.pl, w którym znajdują się między innymi inspiracje dotyczące dekoracji domu na Wielkanoc, świąteczne przepisy, artykuły o świątecznych tradycjach i obyczajach, gra online oraz konkurs dla użytkowników serwisu.

Komunikacja prowadzona jest także w mediach społecznościowych (fan page w Facebooku). Nadchodzące święta wielkanocne zwiastować będą także tramwaje oklejone figurkami złotych zajączków.

Ogół aktywności wspiera promocja konsumencka, w której za zakupione dwie figurki Gold Bunny otrzymać można zawieszki w kształcie złotego zajączka np. do telefonu komórkowego. Promocja obowiązuje między innymi we wszystkich salonach Empik oraz Smyk na terenie całego kraju. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

Nie udało nam się ustalić, jaka agencja reklamowa odpowiada za kreację kampanii.