M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja EPS zajęła się adaptacją reklam Nokii 6510

Serwis Dzienny | 14 lutego 2002, 00:00

Agencja reklamowa EPS jest odpowiedzialna za adaptację materiałów do kampanii reklamowej wchodzącego na rynek polski aparatu Nokia 6510 rozpoczętej w...

Agencja reklamowa EPS jest odpowiedzialna za adaptację materiałów do kampanii reklamowej wchodzącego na rynek polski aparatu Nokia 6510 rozpoczętej w pierwszej połowie lutego br. "Celem kampanii jest stworzenie wizerunku nowego produktu przeznaczonego dla ludzi biznesu lubiących korzystać z życia" - mówi Grzegorz Możdżyński, dyrektor marketingu Nokia Mobile Phones (oddziału Nokia Poland odpowiedzialnego za telefony komórkowe). Grupą docelową działań reklamowych są dobrze zarabiający ludzie biznesu, którzy dużo podróżują. Osoby te lubią nowinki techniczne, jednak nie używają ich ostentacyjnie, stąd hasło kampanii brzmi "Nokia 6510 - subtelna elegancja". Kampania reklamowa będzie miała miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w magazynach (m.in. "Newsweek" i "Maxim"). Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Produkt będzie dostępny w sklepach od połowy lutego br., a sugerowana cena detaliczna wyniesie ok. 450 euro (ok. 1,6 tys. zł). W ramach promocji w punktach sprzedaży Nokia przygotowała specjalny katalog-broszurę ubrań i dodatków, które mogą podkreślać elegancję posiadacza Nokii 6510 (np. skórzane paski Kenzo, swetry Lacoste czy spodnie Cerutti). Będą one pomagały dealerom w skierowaniu oferty do odpowiedniego typu klienta. Firma nie ujawnia wysokości budżetu kampanii. Agencja reklamowa EPS działa od 1994 r. i obsługuje także firmę farmaceutyczną ICN Polfa Rzeszów SA (ATL) oraz Coca-Colę (BTL). (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,