Kraj

Komórka wskaże drogę do restauracji

Sieć restauracji Telepizza inwestuje w oryginalne rozwiązania marketingowe, a wraz z nią m.in. puby oraz pijalnie piwa.

Komórka wskaże drogę do restauracji
Firma Vooch, wdrażająca na polskim rynku narzędzie marketingowe na telefon, wystartowała z nową ofertą. Dzięki niej potencjalni konsumenci będą mogli w łatwy sposób odszukać w najbliższej okolicy restaurację, bar czy kawiarnię, dowiedzieć się o ofertach promocyjnych, a także aktywować i wykorzystać kupon rabatowy.

By skorzystać z oferowanej usługi, należy ściągnąć na telefon komórkowy specjalną aplikację z mapą, na której zaznaczone są firmy biorące udział w przedsięwzięciu. Po włączeniu aplikacji na mapie pojawiają się lokale w okolicy, które oferują kupony zniżkowe. Ściągnąwszy kupon, należy udać się do wybranego miejsca w ciągu kwadransa, gdyż tyle ważna jest zniżka.

Obecnie poprzez aplikację można uzyskać zniżkę m.in. do Telepizzy, kupony proponują także warszawska pijalnia piwa Browarmia, restauracje sushi i kawiarnie.

Za realizację kampanii informacyjnej (ulotki w Warszawie, Łodzi, na Śląsku oraz w restauracjach Telepizza, działania w social mediach, promocja aplikacji na portalach) odpowiada firma Vooch.

Oferty będą się zmieniały, nie określono konkretnych terminów ważności aktualnych kuponów.