M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tesco testuje delikatesy

Tomasz Wygnański | 15 kwietnia 2011, 06:00

Największa w Polsce sieć hipermarketów otworzyła placówkę z produktami z wyższej półki.

Testowy sklep w Błoniu działa pod nowym brandem Tesco Supermarket. Obiekt ma 800 mkw. powierzchni i dysponuje znacznie większą ofertą produktową niż inne sklepy.

Oferuje ok. 8 tys. produktów, podczas gdy w innych sklepach Tesco tej wielkości jest ich ok. 4 tys. Dodatkowo na półkach znajduje się ok. 500 produktów typowo delikatesowych. Zainstalowano też kasy samoobsługowe, które spotyka się wyłącznie w dużych hipermarketach. Testowany format nie ma odpowiednika na macierzystym rynku detalisty – w Wielkiej Brytanii.

– Sklep ma atrakcyjną lokalizację i klienta, który oczekuje bogatszej oferty. Poczekamy jeszcze kilka miesięcy, zanim podsumujemy efekty i podejmiemy decyzje co do ewentualnych dalszych zmian w sklepach – mówi Jakub Jaremko, specjalista ds. komunikacji w Tesco Polska.

Do tej pory żadna z dużych sieci wielkopowierzchniowych nie zdecydowała się w Polsce na wejście w segment delikatesów. Sama marka Tesco pozycjonuje się jako "wide range discounter".

Czytaj więcej na temat: , , ,