Przetargi

Zagraniczny program kulturalny polskiej prezydencji

Partner of Promotion z polską kulturą w Kijowie, Pekinie i Tokio.

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przeprowadzenie w Kijowie, Pekinie i Tokio kampanii promocyjnej programu kulturalnego polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej. Projekt realizowany będzie na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza.

Kampania obejmie działania PR z zakresu relacji z mediami oraz social mediami wspierającymi wydarzenia kulturalne promujące kulturę polską na arenie międzynarodowej. Strategia komunikacji zakłada budowanie wizerunku Polski jako kraju pełnego potencjału i inspiracji.

Zagraniczny Program Kulturalny Polskiej Prezydencji przygotowywany jest przez Instytut Adama Mickiewicza. Realizowany będzie w dziesięciu stolicach świata: w Brukseli, Paryżu, Londynie, Berlinie, Madrycie, Moskwie, Kijowie, Mińsku, Pekinie i Tokio. Projekt potrwa do końca 2011 roku.