Kraj

Sygma Bank promuje karty kredytowe [WIDEO]

Spot reklamowy zostanie zaprezentowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a kampania potrwa do 10 maja.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzwL5W0uOCQA%26feature%3Dchannel_video_title%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sygma Bank, kontynuując politykę budowania rozpoznawalności marki poprzez komunikację w stacjach telewizyjnych, zaplanował na drugą połowę kwietnia oraz pierwszą dekadę maja nową kampanię telewizyjną, promującą sklepowe karty kredytowe.

Poza działaniami na rzecz rozpoznawalności marki banku celem kampanii jest również prezentacja przykładowych korzyści płynących z użytkowania kart kredytowych wydawanych przez Sygma Bank. Marketerzy banku mają na uwadze podniesienie świadomości marki w obszarze kredytów konsumenckich, sama kampania zaś jest kontynuacją jesiennej kampanii wprowadzającej nowy system identyfikacji wizualnej – nowe logo, animowaną postać marki (awatara) oraz hasło „Pomaga w zakupach”.

Podobnie jak w zeszłorocznej kampanii wizerunkowej banku głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar – robot Sygma. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej do czytelniejszej ekspozycji korzyści sklepowych kart kredytowych: dostępności kart bezpośrednio w sklepach wielu różnych branż oraz praktycznych ułatwień dostępnych tylko dla posiadaczy kart (np. darmowego transportu zakupów z wybranych sieci handlowych).

Intensywna kampania potrwa od 18 kwietnia do 10 maja. Spoty reklamowe pojawią się zarówno w największych ogólnopolskich stacjach: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, jak i w kanałach tematycznych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej Sygma Banku: TVN24, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat 2, Polsat News, Puls i innych. W kampanii zostanie wykorzystany zarówno 15-, jak i 30-sekundowy spot.

 

Za kreację odpowiada agencja BNA (Maja Malinowska – brand consultant, oraz Marcin Zaborski – senior art director). Spot wyprodukował Tandem Taren-To. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Easymedia.