Kraj

Nowa rada nadzorcza IAA

Na kadencję 2011-2013 wybrano pięciu, a nie jak w poprzednich latach trzech, członków Rady Nadzorczej.

Podczas walnego zebrania Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrano nowych członków rady nadzorczej.

W tym roku na kadencję 2011-2013 wybrano pięciu członków rady nadzorczej, a nie jak w poprzednich latach trzech. W Radzie są Katarzyna Borucka, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych Coca-Cola Poland Services Sp. z.o.o., wcześniej była w sądzie dyscyplinarnym Stowarzyszenia, oraz Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media Sp. z o.o.

Na przewodniczącego rady nadzorczej IAA wybrano Jarosława Śliżewskiego, wiceprezesa Business Ad Network Agora/Money.pl, który zastąpił Stanisława Diskau.

Pozostali członkowie rady nadzorczej to: Stanisław Diskau, prezes D’Advertising Ltd., oraz Krzysztof Gmyrek, wiceprezes zarządu Business Consulting.