M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Planete wspiera kampanią swoje premiery

Alicja Szabłowska | 19 kwietnia 2011, 06:00

Kanał proponuje widzom konkurs, a także promuje swoje programy w internecie i prasie.

Od 16 kwietnia trwa internetowa kampania (Onet.pl, Wp.pl) promująca premierę telewizyjną w kanale Planete filmu dokumentalnego "Ekspedycja Wisła". Premiera filmu będzie miała miejsce we wtorek 19 kwietnia o godz. 21.45.

Kampania prasowa oraz konkurs SMS-owy wesprą powtórkowe emisje w maju. Powtórek "Ekspedycji Wisła" w maju będzie 5. Spoty promujące ten film będą emitowane na antenie Planete oraz innych kanałów Cyfry: Canal Plus, Canal Plus Film, Canal Plus Sport, Ale Kino!, Kuchnia.tv, Domo.tv. Ponadto w maju zostanie przeprowadzona kampania prasowa promująca powtórki w tygodnikach telewizyjnych "Tele Tydzień" i "To & Owo".

Dodatkowym wsparciem emisji majowych będzie specjalny konkurs antenowy dla widzów, który rozpocznie się 26 kwietnia br. i potrwa do 28 maja br. Zapowiedzi quizu pojawią się na stronie internetowej Planete.pl. Nagrodą w konkursie będzie 50 przewodników po Wiśle autorstwa Marka Kamińskiego "Wisła 1047 tajemnic" z jego dedykacją i podpisem.

Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialna jest agencja ZenithOptimedia, za kreację zaś agencja Tippingpoint.

Film dokumentalny "Ekspedycja Wisła" powstał na podstawie dwóch wypraw Marka Kamińskiego kajakiem po Wiśle. Kamiński przepłynął 959 km od źródeł rzeki do jej ujścia. Celem wypraw było pokazanie piękna Wisły oraz jej potencjału przyrodniczego, turystycznego i ekonomicznego.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,