Kraj

Litewska kampania Atlasa [WIDEO]

Firma promuje się u naszych wschodnich sąsiadów, budżet wart ok. 50 tys. euro.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FokxgcE3NmNE%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma Atlas prowadzi na Litwie kampanię promującą elastyczne kleje do glazury i terakoty Grupy Atlas pod hasłem “Bezpieczne i niezawodne”.

Kwartalna kampania prowadzona jest w sześciu miejskich aglomeracjach – w Wilnie, Kownie, Kłajpedzie, Szawlach, Poniewieżu i Olicie. Jej początek miał miejsce na Międzynarodowych Targach Budowlanych RESTA w Wilnie.

– W przeddzień rozpoczęcia targów nasze pięcio- i dziesięciosekundowe wizerunkowe spoty pojawiły się w prime timie w litewskich telewizjach LNK i TV3/TV6. Większość klientów, którzy odwiedzali nasze stoisko, widziała już te reklamy. To był dobry strzał image’owy. Od maja ruszamy z kampanią produktową – mówi Monika Niemc, dyrektor generalny Atlas Baltic, spółki handlowej Grupy Atlas w krajach nadbałtyckich.

W kwietniu i maju br. telewizje będą emitowały spoty reklamowe. W maju br. w rozgłośniach radiowych M1 i Lietus firma będzie reklamować promocyjną sprzedaż kleju Atlas Plus. Klienci, płacąc za cztery worki produktu, piąty dostaną gratis. Promocję wspiera reklama produktowa na środkach transportu: miejskich trolejbusach oraz busach.

Kampanię i mediaplan przygotowała litewska agencja Sagina w porozumieniu z Grupą Atlas. Koszt wyniósł 50 tysięcy euro. Grupa Atlas obecna jest na Litwie od ponad piętnastu lat. Jej partnerami handlowymi są firmy Iris i Senuka.