Kraj

PWPW wdraża projekt rebrandingowy

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych pracuje ze Stratosferą i Mamastudio.

PWPW wdraża projekt rebrandingowy
Obie agencje zrealizowały projekt po wygraniu przetargu. Wartość budżetu przeznaczonego na te działania nie została ujawniona.

Zmiany w logotypie PWPW oraz jej marek zależnych są spowodowane wprowadzeniem do portfolio nowych produktów. Są to przede wszystkim produkty związane z nowymi mediami, e-administracją, tj. podpis elektroniczny, czipy w kartach kredytowych itp. Przedstawiciele PWPW chcieli, aby zmieniony logotyp mógł reprezentować zarówno dotychczasowe portfolio produktów, jak i nowości produktowe. Nowy logotyp wykorzystuje tradycyjną typografię marki obecną w jej identyfikacji od początku istnienia firmy.

W pierwszej kolejności zmiany objęły witrynę WWW, druki firmowe oraz korespondencję elektroniczną. Następnie zmieniony logotyp będzie eksponowany w nowych materiałach reklamowych.