Kraj

Wyborowa rozdaje

Marka wódki podkreśla międzynarodowy charakter i rozdaje karty przedpłacone.

A

Wyborowa rozdaje
kcja “Podbij Świat jak Wyborowa” to nowa promocja konsumencka marki Wyborowa z portfolio Pernod Ricard.

Celem projektu jest wzrost sprzedaży  oraz przypomnienie konsumentom, że   Wyborowa to jedyna polska czysta wódka, która obecna jest na ponad 90 rynkach na całym świecie.

Uczestnicy promocji muszą odpowiedzieć na pytanie, jak Wyborowa podbiła świat. Autorzy najlepszych odpowiedzi otrzymają karty o łącznej wartości 100 tys. zł. Partnerem akcji jest Visa.

Komunikacja promocji obejmuje stronę internetową, materiały POS w handlu tradycyjnym i nowoczesnym oraz reklamę w prasie handlowej. Na potrzeby promocji powstała limitowana butelka wódki Wyborowa ze złotą zakrętką.

Za koncepcję, kreację i realizację promocji odpowiadają agencja IQ Marketing oraz AtomClick, dział interaktywny agencji.

W ub.r. Wyborowa ruszyła z nową globalną kampanią autorstwa amerykańskiej agencji Virtue. W Polsce prace nad jej adaptacją wciąż trwają.