M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ArthroStop Lady głównie w prasie kobiecej

Alicja Szabłowska | 27 kwietnia 2011, 06:00

Działania promujące nowy suplement diety dla kobiet będą prowadzone na razie w prasie, w planach jest także kampania radiowa.

Pod koniec kwietnia 2011 roku wystartuje kampania prasowa ArthroStop Lady z portfolio Walmarku. Nowy suplement diety przeznaczony jest dla kobiet powyżej 35. roku życia. Marketer nie podaje dokładnej daty zakończenia działań reklamowych.

Działaniami reklamowymi zostaną objęte tytuły kobiece. Jako wsparcie reklamy prasowej planowana jest również kampania radiowa, jednak na razie nie są znane szczegóły.

Debiut rynkowy produktu pod hasłem "Sekret swobody i wdzięku ruchów – nowa formuła tylko dla kobiet" miał miejsce pod koniec marca 2011 roku.

Koncepcję kreatywną reklamy przygotował Opus B – agencja odpowiada za key visual. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative, a działaniami PR zajmuje się agencja PR Open Media.

Czytaj więcej na temat: , , , ,