M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Garden wprowadza "imprezową" submarkę

Marta Daszkiewicz | 27 kwietnia 2011, 06:00

Czteryczwarte Brand Design stworzyło Garden Party Drink.

W ramach projektu Czteryczwarte Brand Design stworzyło submarkę napojów Garden – Garden Party Drink. Marka należy do portfolio Agros Nova.

Garden Party Drink pozycjonowany jest jako napój na imprezę, przyjęcie czy spotkania rodzinne – spożywany w celu orzeźwienia i przeznaczony do szybkiego zrobienia drinka. W związku z tym zabawa i orzeźwienie to motywy przewodnie w komunikacji nowego produktu.

Opakowania stworzone przez Czteryczwarte mają podkreślać nocny, imprezowy charakter napoju. Przepisy na drinki, dynamiczna kompozycja, ciemny kolor tła mają zbudować wizerunek submarki i odróżnić nową linię od podstawowych napojów Garden.

Wprowadzany obecnie na rynek Garden Party Drink to produkt całoroczny, dostępny w trzech smakach: limonka-mięta, pomarańcza-ananas i kaktus-limonka. Nowa submarka stanowi osobną linię, buduje jednak półkę z całą marką Garden.

Kreacja linii Garden Party Drink to kolejny projekt zrealizowany dla marki Garden – w 2009 r. Czteryczwarte wygrało przetarg na redesign linii podstawowej soków Garden, a w 2010 r. wdrożona została linia napojów 0,25 w butelkach szklanych.

Czytaj więcej na temat: , , ,