M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TLC inwestuje w produkcję w Polsce

Alicja Szabłowska | 27 kwietnia 2011, 06:00

Będzie to reality show pt. "Nie mów pannie młodej".

Kanał telewizyjny TLC (Discovery Networks) rozpocznie niebawem pierwszą polską produkcję – "Nie mów pannie młodej". Reality show przedstawi zmagania kilku panów młodych z przygotowaniami do ślubu – wszystko w tajemnicy przed ich wybrankami.

"Nie mów pannie młodej" pojawi się na antenie TLC w październiku br. Grupą docelową są kobiety w wieku od 20 do 40 lat.

Castingi i zdjęcia do programu rozpoczną się niebawem, a szczegóły dotyczące przygotowań są w końcowej fazie ustaleń.

Program "Nie mów pannie młodej" ("Don't tell the bride") będzie produkowany na licencji DRG (Digital Rights Group). Jest to pierwsza polska produkcja kanału TLC (debiut w Polsce w październiku 2010 r.).

Czytaj więcej na temat: , ,