Zagranica

Facebook testuje vouchery w USA

Facebook prowadzi testy zakupów za swoje vouchery w 5 amerykańskich miastach.

Użytkownicy Facebooka, którzy wyrażą na to zgodę (opt-in), mieszkający w Atlancie, Austin, Dallas, San Diego i San Francisco, mogą pobrać vouchery na zakup różnych produktów i usług w tych miastach dzięki aplikacji Deals. Oferty znajdują się na stronie głównej, a użytkownicy mogą przekazać swoim przyjaciołom w Facebooku informacje o tym, co kupili.

Oferty związane są z aktywnością grupową, jak zakup biletów na koncerty czy wyjście do restauracji. W Austin internauci uzyskają rabat na zakup deserów w lodziarni Amy’s Ice Cream, w Dallas – zniżkę na wycieczkę po Cowboy Stadium, a w Kalifornii – na wydarzenie z noclegiem w Academy of Sciences.

Oferty te będą podobne do ofert, które można znaleźć w aplikacji Facebook Deals, teraz dla rozróżnienia nazywaną Check-in Deals.

(Brandrepublic.com)