Gra jest nieodpłatna, zaprojektowała ją agencja AKQA. Pozwala fanom na oglądanie meczów, przewidywanie wyników i innych wydarzeń na boisku.
W grę można grać w czasie rzeczywistym na iPhonie, w Facebooku i na iPodzie. W czasie przebiegu gry użytkownicy mogą odpowiadać na pytania, aby zdobyć punkty. W Facebooku gra znajduje się na stronie fanów Heinekena lub można ją ściągnąć z App Store na urządzenia Apple. Heineken chce ją wkrótce udostępnić na platformy działające w systemie Android i na tablety.
Heineken podaje, że 75 proc. widzów TV korzysta z opcji podzielonego ekranu, a 72 proc. ogląda rozgrywki Ligi Mistrzów samotnie w domu.
Gra będzie dostępna do końca umowy sponsoringowej Heinekena z Ligą, czyli do 2012 r. (trwa od 2005 r.).
Jak twierdzi agencja AKQA, Heineken to pierwsza marka, która w ten sposób wykorzystuje możliwość rozdzielenia obrazu na ekranie telewizora.
(Brandrepublic.com)