M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Symetria ewoluuje w Grupę Symetria

Alicja Szabłowska | 28 kwietnia 2011, 06:00

Agencja Symetria 1 maja br. zmieni się w Grupę Symetria; do zespołu dołączyły nowe osoby, kilku pracowników awansowało.

Agencja badawcza Symetria pierwszego dnia maja oficjalnie zmieni się w Grupę Symetria i oprócz badań, w których się dotychczas specjalizowała, będzie oferowała kompleksowe usługi biznesowe w internecie (m.in. zainwestowała w technologię UserZoom pozwalającą przeprowadzać badania użyteczności online). Symetria zmienia także logotyp (na zdjęciu) i odświeża stronę WWW.

W związku ze zmianami do zespołu dołączyli Adam Węgrzynowicz, flash developer, który przeszedł z GoldenSubmarine, Sebastian Molenda i Rafał Pieszczek, programiści oraz PR specialist Jagoda Sielska.

Oprócz przyjęcia nowych pracowników awansowano dotychczasowych project managerów: Hubert Wawrzyniak został szefem Symetrii Creative (creative group head), Wojciech Chojnacki – szefem działu projektowania i wdrożeń IT (UX Design Department), Piotr Jardanowski – szefem działu badań użyteczności (Research Department), Anna Nowakowska – szefową Strategic Care Department (nowo powstała komórka). Szeran Millo, dyrektor e-marketingu, będzie zarządzał marketingiem dla wszystkich marek Symetrii.

Agencja zaproponuje także nowe rozwiązanie mobilne dla serwisów Vitalia.pl i Trener.pl, których jest właścicielem. W lipcu użytkownicy otrzymają dostęp do spersonalizowanego planu treningowego. Obecnie obydwa serwisy są dostępne na najpopularniejsze systemy operacyjne (m.trener.pl, m.vitalia.pl), trwają prace nad wersją 2.0.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,