M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Twenty Four Seven PR zwiększa zespół

Marta Daszkiewicz | 28 kwietnia 2011, 06:00

Nowe twarze zasiliły szeregi agencji, pracując na rzecz m.in. UEFA.

W związku z poszerzeniem grona klientów agencja Twenty Four Seven zwiększyła liczbę pracowników.

Nowi specjaliści zajmują się takimi klientami, jak UEFA, McDonald’s, Wizz Air, Train of Ideas.

Liczba stałych pracowników wynosi aktualnie ponad 20 osób. Na zdjęciu od lewej: Agnieszka Ciesielska, Sylwia Ogrodniczak, Małgorzata Wesołowska, Irmina Kierat.

Agnieszka Ciesielska objęła stanowisko project managera. W Twenty Four Seven PR pracuje dla klienta UEFA w ramach projektu Hospitality Program. Magister zarządzania i marketingu na GWSH w Katowicach oraz executive MBA. Specjalizuje się w organizacji eventów. Przez siedem lat związana z holdingiem ADB, gdzie zajmowała się obsługą kreowania wizerunku firmy, promocją jego produktów i usług. Pracowała również dla Forum Media Group m.in. przy organizacji cyklicznej imprezy motoryzacyjnej Fleet & Business Day w Warszawie. Pozyskiwała i obsługiwała takich klientów jak PKN Orlen SA, PZU SA, Nissan Europe Sp. z o.o.

Irmina Kierat została PR assistant. Skończyła nauki polityczne i dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Pierwsze doświadczenie zawodowe zbierała w biurach prasowych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz w Komendzie Głównej Policji. Później rozpoczęła swoją przygodę z PR, współpracując m.in. z Prestige PR, ABK Grupa. Zajmowała się m.in. PR produktowym, social mediami oraz akcjami społecznymi promującymi aktywność fizyczną wśród Polaków. W agencji trafiła do teamu odpowiadającego za relację BtoB i pracuje dla projektu UEFA Hospitality Program.

Sylwia Ogrodniczak jako PR assistant dołączyła do zespołu koordynującego działania PR dla firmy McDonald’s. Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Wrocławskim w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Pracowała w branży materiałów POS.

Kolejny nowy PR assistant to Małgorzata Wesołowska. Współpracę z agencją rozpoczęła od stażu, pracując dla takich klientów jak Wizz Air, McDonald’s, PolCard. Po odbyciu stażu została w agencji na stanowisku PR assistant, pracując w teamie razem z account managerami: Karoliną Wróblewską oraz Agatą Wrońską dla wyżej wymienionych klientów. Zajmuje się głównie PR produktowym oraz organizacją eventów i spotkań prasowych. Skończyła bałtologię – filologię litewską na UAM w Poznaniu. Aktualnie kontynuuje studia na Uniwersytecie Warszawskim na Podyplomowych Studiach Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Doświadczenie zawodowe gromadziła w Ambasadzie Republiki Litewskiej oraz w agencji ComPress w Warszawie.

Ewelina Glocka – również PR assistant – została w agencji Twenty Four Seven PR po trzymiesięcznym stażu, w którego trakcie pracowała dla takich klientów jak Gillette i Gillette Venus. Aktualnie będzie kontynuowała pracę dla firmy Procter & Gamble.

Ukończyła stosunki międzynarodowe, a także dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Studiowała również media studies na Uniwersytecie w Turku w Finlandii. Swoje pierwsze doświadczenie zawodowe zbierała jako członek zespołu redakcyjnego w mediach uniwersyteckich, a także zajmowała się promocją i kontaktami z mediami w Erasmus Student Network, wspierającą rozwój wymian międzynarodowych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,