Nivea Polska wspiera launch linii antyperspirantów Nivea Invisible for Black & White. Dzięki nowej formule antyperspiranty mają nie pozostawiać śladów na ciemnych ubraniach i minimalizować powstawanie żółtych plam na jasnej odzieży.
Debiutowi nowych produktów towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa, która obejmuje TV, prasę i outdoor, przy czym warianty damskie i męskie wspierane są oddzielnie. Kampania w internecie i telewizji startuje pod koniec kwietnia, w połowie maja pojawią się odsłony na billboardach. Część kampanii jest adaptowana (spoty telewizyjne), część przygotowano lokalnie w Polsce.
Kampania została zrealizowana przez agencję Draft FCB + Ad Fabrika, która od stycznia 2011 r. odpowiada za komunikację wszystkich marek Nivea. Jest to pierwsza kampania zrealizowana w całości przez tę agencję.
Przypomnijmy, że Nivea Polska w wyniku międzynarodowych rozstrzygnięć koncernu Beiersdorf od początku 2011 r. zmieniła zakres odpowiedzialności swoich agencji kreatywnych. W Polsce Draft FCB + Ad Fabrika (globalnie Draft FCB) zostało wyłączną wiodącą agencją dla tego marketera. Obsługę budżetu tego klienta straciło TBWA (patrz MMP24 z 17 listopada ub.r.).
Za planowanie i zakup mediów Nivei odpowiada MEC.