M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pieniądze od Olay do wydania w 24 godz.

Tomasz Wygnański | 28 kwietnia 2011, 06:00

Najnowszy projekt marki potwierdza ofensywę P&G w mediach społecznościowych.

Nazwa akcji "Olay Pokolenie 24h" nawiązuje do claimu całodobowego nawilżania zapewnianego przez serię Olay Active Hydrating. Główną atrakcją dla konsumentek jest możliwość wygrania 24 tys. zł, które zwyciężczyni ma wydać w 24 godziny. Oprócz tego nagrodami są zestawy kosmetyków. Warunkiem udziału jest zakup produktów Olay Active Hydrating. Cel akcji to wzrost sprzedaży i kreowanie wizerunku.

Projekt ma swój osobny fan page w Facebooku oraz stronę WWW. Akcja trwa do końca maja br., przygotowała ją agencja Interactive Solutions.

Jest to kolejna akcja marki Procter & Gamble w mediach społecznościowych. W Facebooku są już aktywne m.in. brandy Vizir, Wella oraz Head & Shoulders. W portalu jednak wciąż nie ma polskich fan pages tak dużych marek marketera jak Ariel czy Gillette.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,