Kraj

Augmented reality w kampanii płatków śniadaniowych

Nestlé prowadzi interaktywny projekt dla marki płatków śniadaniowych; wkrótce podobna akcja dla batonów.

Augmented reality w kampanii płatków śniadaniowych
Firma Nestlé ruszyła z kampanią płatków śniadaniowych, w której wykorzystano technologię augmented reality (rozszerzona rzeczywistość). Jest to pierwsza – według jej autorów – tego typu akcja promocyjna w segmencie producenta płatków. Za przygotowanie i przeprowadzenie projektu odpowiada dom mediowy MEC.

Projekt opiera się na interaktywnej grze 3D. Aby w niej uczestniczyć, wystarczą trzy elementy: komputer z łączem internetowym, kamera internetowa i specjalny kartonik z piktogramem dołączony do promocyjnych opakowań płatków śniadaniowych Nestlé. Interaktywna gra nawiązuje do premier filmowych “Rio” i “Kung Fu Panda 2”.

Wkrótce kolejną taką akcją zostaną objęte także batoniki Nestlé. Wartość projektu nie została podana.