Kraj

Nadia Bońkowska odpowiada za marketing Atlantica

Firma ma też nowego PR managera - Julitę Bolimowską.

Do zespołu firmy Atlantic dołączyły w ostatnich tygodniach Nadia Bońkowska, która zajęła stanowisko dyrektora ds. strategii marketingowej i PR, i Julita Bolimowska jako PR manager. Firma nie ujawnia, czy są to stanowiska nowe, czy też nowe osoby zastąpiły dotychczasowych pracowników. Atlantic poinformował jedynie, że zmiany w dziale PR i marketingu wiążą się z realizacją nowej strategii przedsiębiorstwa, która zakłada m.in. wzrost inwestycji w promocję oraz marketing.

Bońkowska związana jest z branżą fashion oraz dóbr luksusowych od kilku lat. Od 2007 r. była marketing managerem Vistula & Wólczanka SA. W 2009 r. po fuzji z W.Kruk SA pełniła funkcję dyrektora marketingu w Vistula Group SA i odpowiadała za wizerunek i komunikację marketingową marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler oraz W.Kruk. Wcześniej pracowała w branży farmaceutycznej jako manager produktów OTC w Natur Produkt Zdrovit. W Atlantiku zajmie się realizacją strategii marketingowej i PR we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce oraz na rynkach wschodnich (Rosja i Ukraina).

Julita Bolimowska przeszła z agencji wydawniczej Pola Design, gdzie koordynowała powstawanie magazynów modowych przeznaczonych dla galerii handlowych. Wcześniej doświadczenie zdobywała w grupie DDB i Saatchi & Saatchi. Jej głównym zadaniem w nowym miejscu pracy jest umocnienie pozycji marki Atlantic na rynku, a także koordynacja działań marketingowych i komunikacyjnych.