M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Baltic Company silniej zaistnieje w segmencie kosmetyków masowych

Joanna Dziwisińska | 4 maja 2011, 06:00

Dystrybutor kosmetyków chce dywersyfikować portfolio i zamierza inwestować w rozwój marki Fenjal.

Baltic Company, dystrybutor kosmetyków, w tym roku położy duży nacisk na rozwój marki Fenjal. Na razie na polskim rynku pod tą marką dostępne są produkty do pielęgnacji ciała i dezodoranty. Ich sprzedaż prowadzona jest głównie w sieci Rossmann.

Do tej pory Baltic specjalizował się głównie w kosmetykach do makijażu. Jednak teraz rozwija tzw. drugą nogę, czyli kosmetyki masowe. Obecnie Baltic w tej kategorii ma markę Fenjal, ale planuje kolejne debiuty. Na razie nie podaje szczegółów.

Jak wynika z danych firmy, po trzech miesiącach tego roku spółka odnotowała ok. 20-proc. wzrost całkowitej sprzedaży w stosunku do I kwartału ub.r. Dokładnych danych Baltic nie ujawnia. Firma jest dystrybutorem takich brandów, jak: Revlon, IsaDora, Pupa Korres oraz Artdeco. Większość działań reklamowych przeprowadza we własnym zakresie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,