M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media Direction Digital rozwija kreację

Marta Daszkiewicz | 4 maja 2011, 06:00

W maju ruszą pierwsze kampanie, w których Media Direction Digital odpowiada również za kreację i działania w mediach społecznościowych.

Media Direction Digital, internetowy przyczółek Media Direction OMD oraz PHD Media Direction, postanowił rozwinąć doradztwo kreatywne pod parasolem domu mediowego. W maju wystartują dwie kampanie, w których Media Direction Digital odpowiada nie tylko za media, lecz także za kreację i działania w mediach społecznościowych. Oba te projekty przygotowano dla Unilevera – jeden to kampania lodów Algidy (Magnum), szczegóły drugiej na razie nie są ujawnione.

Skąd pomysł na doradztwo kreatywne? – Często klienci zgłaszali się do nas z pytaniem, jaką agencję kreatywną polecamy, zdarzyło się nam też przeprowadzać miniprzetargi kreatywne. Postanowiliśmy się tym sami zająć. Można powiedzieć, że to budżety zapukały do nas – wyjaśnia Rafał Krzywoszyński, digital director Media Direction Digital.

Obecnie doradztwem kreatywnym w Media Direction Digital zajmują się cztery osoby: senior digital manager Paweł Świerszcz, project coordinator Bartosz Bielas, senior digital planer Agata Jaworska i junior project coordinator Maciej Samoraj (w Media Direction Digital od dwóch miesięcy).

Na razie nie ma planów zatrudniania nowych osób ani wyznaczania odrębnego działu kreacji w obrębie Media Direction Digital.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,