M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tesco inwestuje w kampanię odzieży F&F

Marta Daszkiewicz | 4 maja 2011, 06:00

Kampania marki odzieżowej promuje wiosenno-letnią ofertę.

Ruszyła kampania F&F – marki odzieżowej dostępnej w sieci Tesco. Działania podzielone są na część wizerunkową (wprowadzenie kolekcji wiosna-lato) i część promującą kostiumy kąpielowe. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25-40 lat, mieszkanek miast. Komunikacja w mediach obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.

Wizerunkowa kampania rozpoczęła się kilka tygodni temu w prasie. Wykorzystano w niej głównie magazyny kobiece, w tym segment people, miesięczniki shoppingowe, ekskluzywne miesięczniki kobiece i poradniki.

Kampania telewizyjna wystartowała z częścią wizerunkową w połowie kwietnia. Do kampanii wykorzystano 30-sekundowe spoty. Emisję zaplanowano zarówno w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat), jak i tematycznych (At Media, Discovery oraz tematyczne stacje Polsatu i TVN-u).

Marka F&F rozpoczęła również działania reklamowe w internecie. Będą one trafiać na skierowane do kobiet podstrony dużych portali, serwisy kobiece i społecznościowe. W dalszym etapie kampania trafi na nośniki outdoorowe, siatki wielkoformatowe oraz na miks citylightów i frontlightów.

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy PanMedia Western. Tesco nie ujawnia autorów kreacji do tej kampanii.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,