Kampania marki odzieżowej promuje wiosenno-letnią ofertę.
Wizerunkowa kampania rozpoczęła się kilka tygodni temu w prasie. Wykorzystano w niej głównie magazyny kobiece, w tym segment people, miesięczniki shoppingowe, ekskluzywne miesięczniki kobiece i poradniki.
Kampania telewizyjna wystartowała z częścią wizerunkową w połowie kwietnia. Do kampanii wykorzystano 30-sekundowe spoty. Emisję zaplanowano zarówno w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat), jak i tematycznych (At Media, Discovery oraz tematyczne stacje Polsatu i TVN-u).
Marka F&F rozpoczęła również działania reklamowe w internecie. Będą one trafiać na skierowane do kobiet podstrony dużych portali, serwisy kobiece i społecznościowe. W dalszym etapie kampania trafi na nośniki outdoorowe, siatki wielkoformatowe oraz na miks citylightów i frontlightów.
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy PanMedia Western. Tesco nie ujawnia autorów kreacji do tej kampanii.
Czytaj więcej na temat: Polsat, TVN, PanMedia Western, Tesco, Discovery, AT Media, F&F