Zagranica

WPP holdingiem z największymi przychodami

Po I kwartale br. grupa WPP osiągnęła ponad 3,5 mld dol. przychodów.

Przychody WPP Group za I kwartał tego roku wyniosły 3,6 mld dol., co jest wynikiem o 7 proc. lepszym niż w analogicznym okresie ub.r. Konkurencyjne holdingi zanotowały w tym samym okresie następujące wyniki: Omnicom – 3,2 mld dol., Publicis Groupe – 1,87 mld dol., Interpublic – 1,47 mld dol., Havas – 530 mln dol. Wskaźnik wzrostu organicznego WPP wyniósł po pierwszych trzech miesiącach br. 6,7 proc., Omnicom – 5,2 proc., Publicis Groupe – 6,5 proc., Interpublic – 9,3 proc., a Havas – 6,8 proc.

Wzrost przychodów WPP w Wlk. Brytanii wyniósł 7,7 proc., w Europie Zachodniej – 2,2 proc., a w regionie Azji Pacyfiku, w Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie oraz w Europie Środkowej i Wschodniej – aż 12,6 proc. W dwóch krajach z największego, azjatyckiego rynku – w Chinach i Indiach – holding zanotował wzrost przychodów o 18,4 proc. (rok temu dynamika ta wyniosła 12,5 proc.).

(na podst. www.mandmglobal.com, www.brandrepublic.com)