Volkswagen Poznań we współpracy z LoboSystem przeprowadził akcję promującą badanie opinii pracowników w ramach projektu “Barometr Nastrojów 2011” i zachęcił załogę do udziału w przedsięwzięciu.
Dwufazowa forma komunikacji z pracownikami poznańskiej fabryki, jaką zaproponowała agencja, miała na celu zachęcenie załogi VWP do uczestnictwa w badaniu i wypełnianiu przygotowanych ankiet.
W fazie pierwszej głównym nośnikiem były billboardy oraz broszura informujące o zbliżającym się badaniu opinii pracowników. Komiksowa konwencja przedstawiająca teściową w furii kontrastowała ze spokojem i organizacją pracy w fabryce VW w Antoninku. Stworzona linia graficzna, odbiegająca od standardów koncernowych, miała wywołać zainteresowanie odbiorców.
W drugiej fazie pracownikom przedstawiono teaser w postaci wejściówek na mecz Lecha Poznań oraz spotkanie z kapitanem drużyny Bartoszem Bosackim.
Badanie opinii pracowników przeprowadzone w ramach akcji “Barometr Nastrojów 2011” cieszyło się dużym zainteresowaniem, frekwencja wyniosła 96,1 proc. i tym samym przekroczyła zeszłoroczny wynik.
Obecnie agencja LoboSystem aktywnie współpracuje z Volkswagenem Poznań nad kolejnymi projektami związanymi nie tylko z “Barometrem Nastrojów”, lecz także m.in. promującymi komunikację wewnętrzną różnych działów oraz przedsięwzięć na terenie fabryki w Antoninku.