Kraj

Hochland inwestuje w świadomość marki Valbon

Marketer ruszył z emisją 800 spotów sponsoringowych, które zobaczyć ma 28 mln widzów.

Hochland Polska ruszył z telewizyjną kampanią reklamową marki serów Valbon.

Celem tych działań ma być utrzymanie marki w świadomości konsumentów. Jak twierdzi marketer, kampania sponsoringowa Valbon jest intensywna – w okresie aktywności zostanie wyemitowanych niemal 800 spotów sponsoringowych dla programów dobrze dopasowanych do grupy docelowej tej marki. Emisja będzie obejmowała takie stacje telewizyjne, jak: TVN (np. przy “Dzień Dobry TVN”), TVP1, TVP2, Polsat oraz Kuchnia TV.

Według przedstawicieli Hochland blisko 28 mln widzów zobaczy spot sponsoringowy.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. Kampania potrwa do połowy czerwca br.

8-sekundowy spot sponsoringowy, któremu towarzyszy zapowiedź programu oraz hasło “Valbon – przyjemność jedzenia, przyjemność dzielenia”, bazuje na ujęciach produktowych z reklamy telewizyjnej emitowanej w 2010 roku przygotowanej we współpracy z agencją reklamową Grandes Kochonos. Film reklamowy wyreżyserował Łukasz Zadrzyński, a w roli głównej wystąpiła aktorka Jeanne Wilhelm, znana między innymi z film pt. “Wiara jak ziemniaki”. Za produkcję spotu było odpowiedzialne studio Opus Film.

Sery Valbon pojawiły się na polskim rynku na początku 2000 roku i w ciągu kilku miesięcy zyskały miano lidera. Produkt ten zapoczątkował dynamiczny rozwoju rynku serów pleśniowych w Polsce. Według deklaracji Hochland Polska obecnie Valbon ma 11,9 proc. rynku wartościowo i zajmuje jedno z czołowych miejsc na rynku serów pleśniowych w Polsce (źródło: Nielsen za okres luty-marzec 2011).