Chce powtórzyć efekt działań marketingowych z ubiegłego roku, kiedy to udziały w rynku marketera wzrosły o cztery punkty procentowe.
Lisner rozpoczął kilkutygodniową kampanię reklamową marki Salateria. To już kolejna wiosenna kampania sałatek. W ub.r. według danych marketera na podstawie Nielsena w efekcie akcji reklamowej udziały wartościowe Lisnera w kategorii sałatek wzrosły z 24 proc. do 28 proc. (dane za kwiecień-maj, sierpień-wrzesień). Obecnie marketer liczy na powtórzenie tego efektu. Nie wiadomo jednak, jaki poziom udziałów chce osiągnąć. Sama kategoria zanotowała w ciągu roku 18-proc. dynamikę wzrostu.
W najnowszej kampanii zostaną wykorzystane po cztery spoty telewizyjne i radiowe. Według szacunków firmy reklamę Salaterii obejrzy ok. 31 mln Polaków, a spot radiowy usłyszy 22 mln.
Autorem kreacji kampanii jest agencja GPD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Wartość budżetu nie została podana.
Według danych Kantar Media w ub.r. Lisner na reklamę swoich produktów wydał 12,5 mln zł, a rok wcześniej – 5,4 proc.
Czytaj więcej na temat: Starcom, GPD, Nielsen, Lisner, Kantar Media, Salateria