Kraj

Pierwsza realizacja GonnaBe dla Raiffeisen Banku

Bank rusza z kampanią reklamową multipartnerskich kart Class & Club.

Pierwsza realizacja GonnaBe dla Raiffeisen Banku
Raiffeisen Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową multipartnerskich kart Class & Club, promując konkurs z nagrodami w postaci voucherów na zakupy u partnerów programu. Mogą wziąć w nim udział posiadacze kart kredytowych i debetowych MasterCard Class & Club.

Kampania obejmie prasę, internet, kino oraz centra sportowe (Sinnet, Holmes Place). Bank będzie również widoczny w wybranych centrach  handlowych w Polsce poprzez kampanie outdoorowe i obecność u partnerów programu Class & Club. Działania marketingowe w centrach handlowych wsparte będą dodatkowo przez stoiska sprzedażowe. Bank zmienił również nadruki reklamowe w witrynach wszystkich swoich placówek.

Jak mówi Małgorzata Sukow, dyrektor marketingu Raiffeisen Bank Polska, w maju i czerwcu br. posiadacze kart Class & Club mogą wziąć udział w konkursie premiującym częste z nich korzystanie. Za każdą transakcję kartą powyżej 10 zł klient otrzyma 1 punkt, a za transakcję w sklepach partnerów programu 3 punkty. Jeśli w ciągu miesiąca klient zrobi zakupy przynajmniej u pięciu partnerów, liczba punktów zostanie na koniec miesiąca podwojona. Osoby, które zgromadzą najwięcej punktów, otrzymają bony do realizacji w sklepach partnerów (bony od 50 zł na zakupy w Coffeeheaven i Cinema City, do 500 zł w salonach kosmetycznych Dr Irena Eris i sklepach Deni Cler).

Partnerami programu Class & Club są: Alma, AlmiDecor, Cinema City, Coffeeheaven, Deni Cler, Kosmetyczny Instytut “Dr Irena Eris” oraz hotele SPA Dr Irena Eris, Krakowski Kredens, Centrum Medyczne Enel-Med, perfumerie Marionnaud, Quiksilver/Rossignol, Royal Collection, Vistula, Wólczanka, Wittchen, W. Kruk. Posiadacze kart Class & Club otrzymują stałe zniżki na zakupy u partnerów i korzystają ze specjalnych promocji.

Jest to pierwsza kampania przygotowana dla Raiffeisena przez agencję GonnaBe, która w marcu br. wygrała ten budżet w przetargu (patrz MMP24), media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.