Kraj

Jasieński i Stadnicki oficjalnie oddzielnie

Byli udziałowcy JiS zaangażowani w nowe przedsięwzięcie. JiS zmienia nazwę.

Filip Jasieński i Przemysław Słodkowski-Struzik, niedawni udziałowcy agencji JiS (wcześniej – Jasieński/Stadnicki Advertising ), posiadający odpowiednio 24 i 25 proc. udziałów, odsprzedali je dotychczasowemu prezesowi JiS, czyli Hubertowi Stadnickiemu. Sami zaś zostali udziałowcami i szefami kreacji agencji Star Advertising, która obecnie nosi nazwę Tenton. Nie podają, ile udziałów Tentona jest obecnie w ich rękach.

Przypomnijmy, że Adam Łapiński, szef grupy Star One, sprzedał Annie Szczepanik swój pakiet akcji w agencji Star Advertising. Łapiński miał 60 proc. udziałów, a pozostałe 40 proc. należało do Marzeny Maliborskiej-Achme. Wartość transakcji nie została podana (patrz MMP24 z 19 kwietnia). Według Anny Szczepanik kwestie dotyczące udziałowców Tentona właśnie się finalizują, niewykluczone, że docelowo będzie ich sześciu, ale decyzje w tej sprawie zapadną w najbliższych dniach.

Agencja Tenton dotychczas zajmowała się głównie realizowaniem projektów BTL, pracuje m.in. dla BZ WBK i Novartisu, ale nowi udziałowcy chcą uczynić z niej agencję full service. Według Jasieńskiego agencja wygrała przetarg i pozyskała nowego klienta, dla którego będzie realizować projekty o szerszym zakresie, ale na tym etapie nie ujawnia żadnych szczegółów.

Tenton zajmuje się obecnie rekrutacją i tworzeniem zespołu, który w najbliższym czasie ma liczyć 10 osób.

JiS także przechodzi zmiany. – Odkupienie przeze mnie wszystkich udziałów agencji, od 2009 roku noszącej oficjalną nazwę JiS, od moich dotychczasowych partnerów formalnie zamyka proces rozstania z Filipem Jasieńskim i Przemysławem Słodkowskim-Struzikiem – mówi Hubert Stadnicki, prezes zarządu i dyrektor kreatywny agencji JiS.

Stadnicki na razie nie chce podawać szczegółów realizowanych zmian, wiadomo jedynie, że nazwa JiS zniknie i zostanie zastąpiona nową.

Stadnicki podkreśla, że odejście Jasieńskiego i Słodkowskiego-Struzika nie zaburzyło bieżącej pracy firmy. – Przez ten czas agencja zrealizowała ponad 200 kampanii dla Agory oraz wygrała kilka przetargów, w tym m.in. dla Noble Banku – mówi Stadnicki.