Przetargi

Ségécé rozstrzygnęło przetarg

Dla operatora centrów handlowych mają pracować On Board PR i San Markos.

On Board PR i San Markos zwyciężyły w przetargu na opracowanie strategii komunikacji i brandingu dla jednego z projektów Ségécé, europejskiego operatora centrów handlowych. Za przygotowanie strategii komunikacji odpowiadać będą konsultanci On Board PR, a za strategię brandingową zespół San Markos. Umowa o współpracy zawarta z Ségécé Polska jest umową projektową, klient nie ujawnia timingu działań.

Nie udało nam się dowiedzieć, jakie firmy brały udział w przetargu.

Ségécé specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych, oferuje pełen zakres usług zarządzania aktywami centrów handlowych i obiektów komercyjnych. Ségécé działa w imieniu inwestorów, nabywa istniejące obiekty komercyjne lub rozwija nowe projekty budowlane, w których odpowiada za koncepcję i komercjalizację. Firma powstała w 1956 r.