Kraj

BNA autorem nowej butelki Żywca

Grupa Żywiec wprowadza największe od lat zmiany w swoim sztandarowym produkcie.

Oficjalna prezentacja opakowania odbędzie się w najbliższy piątek. Nowa butelka ma zmieniony krój etykiety, lepiej wyeksponowany napis Żywiec i elementy grawerowane na szkle. Opakowanie podkreśla także to, że piwo warzone jest jedynie w Żywcu (tzw. pochodzenie single source), co ma odróżniać ten produkt od konkurencji.

Butelka ma lepiej pozycjonować Żywca na półce premium i dać konsumentom dodatkowe argumenty na to, że Żywiec jest wart swojej ceny. Projekt przygotowała agencja brand designu BNA.

Zmiany dotyczą butelki zwrotnej 0,5 l. Marketer nie ujawnia informacji, czy modyfikowane będą także inne opakowania. Obecny relaunch jest największą zmianą butelki Żywca od niemal 10 lat.

Marka Żywiec jest w fazie dużych zmian. Nie jest wykluczone, że platforma komunikacyjna przygotowana przez agencję Just, stosowana od ub.r., nie zostanie zmodyfikowana. Trwa przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec.