Kraj

Absolwent - przy wódce o samochodach

CEDC startuje z nową kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki wódki Absolwent. Jej osią jest konkurs, w którym będzie można wygrać sportowe BMW i nawigację TomTom.

Absolwent - przy wódce o samochodach
Central European Distribution Corporation, producent m.in. wódki marki Absolwent, wprowadza nową komunikację produktu i rozpoczyna dużą ogólnopolską kampanię wizerunkowo-sprzedażową pod hasłem “Najlepsze osiągi w każdej pojemności”.
Producent chce powiązać komunikację marki z motoryzacją – jest to bowiem temat, na który mężczyźni chętnie rozmawiają podczas spotkań, także przy wódce.

Osią kampanii wizerunkowej Absolwenta jest konkurs konsumencki “Przyspiesz po samochód”, który ruszy 15 maja, a potrwa do końca września br. Będzie w nim można wygrać cztery samochody BMW 320i Coupe oraz 200 nawigacji marki TomTom.

– Przeprowadzone przez nas badania marketingowe potwierdziły atrakcyjność zarówno nowej komunikacji marki, jak i luksusowych nagród. Opieramy się na ważnym dla konsumentów obszarze zainteresowań, który towarzyszy męskim spotkaniom przy wódce – mówi Magdalena Majewska, kierownik marki Absolwent w CEDC.

Akcję będą wspierały materiały POS oraz animacje sprzedaży. Akcje promocyjne obejmą prawie 15 tys. sklepów handlu tradycyjnego oraz kluczowe sieci super- i hipermarketów. Łącznie wyprodukowano ponad 7 mln szt. materiałów reklamowych (m.in.: zawieszki promocyjne na butelki, listwy półkowe, plakaty i papier pakowy), które będą eksponowane w sklepach aż do zakończenia konkursu, czyli do końca września br.

Przy tym projekcie CEDC współpracuje z agencją Hossa Advertising.