M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Po dłuższej przerwie Burda reklamuje "Elle"

Joanna Dziwisińska | 11 maja 2011, 06:00

Wydawnictwo rusza z pierwszą od lat kampanią reklamową w telewizji.

Burda Media Polska ruszyła z kampanią reklamową czerwcowego numeru miesięcznika "Elle". Po raz pierwszy od ponad pięciu lat wydawca wsparł tytuł kampanią w telewizji.

Reklamy pojawią się w stacji Fox Life. Jak mówi Izabela Skonieczna, brand manager "Elle" w Burda Media Polska, grupa docelowa tej stacji jest najbardziej zbliżona spośród kanałów telewizyjnych do grupy docelowej "Elle". Dodatkowo promocja obejmie także radio (PiN, Zet, Chilli Zet), nośniki City Channel (w autobusach w Warszawie i Trójmieście), internet oraz mailingi (oprócz baz własnych wydawnictwa – bazy Klubu Konesera Alma oraz użytkowników kont pocztowych portalu Gazeta.pl i Ofeminin.pl). Za planowanie i kreację kampanii odpowiada dział marketingu wydawnictwa. Informacja o wysokości budżetu akcji nie została podana.

Na okładce czerwcowego wydania "Elle" pojawią się się stylistki Trinny i Susannah. Wydanie ukaże się w nakładzie 119 tys. egz., w niezmienionej cenie okładkowej 7,40 zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,