Kraj

Grzegorz Halama reklamuje jogurty Muller [WIDEO]

Firma tworzy nową platformę komunikacyjną dla swoich marek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FABXfPXOoHuA%22%7D
Firma Müller Dairy Polska, producent produktów mlecznych, w telewizyjnej kampanii reklamowej jogurtów Muller Mix współpracuje z satyrykiem Grzegorzem Halamą. W spotach sięgnął on po najbardziej znaną z wykreowanych przez siebie postaci – Pana Józka, “znanego hodowcę drobiu”. W reklamie, która zadebiutowała 10 maja, wystąpił w charakterystycznym dla tej postaci stroju i zachował wszelkie, także językowe, atrybuty tej postaci.

Według Magdaleny Poniatowskiej, product managera Müller Dairy Polska, celem kampanii jest ocieplenie wizerunku marki Muller przez humorystyczny wydźwięk reklamy, nadanie jej bardziej lokalnego charakteru poprzez wykorzystanie wizerunku Pana Józka i wyróżnienie się w bloku reklamowym oryginalną komunikacją w kategorii jogurtów.

Spot z Halamą reklamującym jogurty Muller Mix jest pierwszym z serii, w których kabareciarz wystąpi, tworząc tym samym nową platformę komunikacyjną Mullera, wynika z naszych informacji. Jednak dalsze plany reklamowe firmy nie są znane – nie wiadomo, jakiemu produktowi poświęcona będzie kolejna odsłona kampanii.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa wspólnie z Mark/BBDO (Praga) pracującą dla Mullera w Czechach. Spot reklamowy został zrealizowany w Czechach (aktor  występujący razem z Halamą jest Czechem). BBDO pracuje dla firmy Muller w regionie CEE. Za obsługę mediową marketera odpowiada MEC.

Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, m.in.: TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TVN24, TNV Style, Polsat, TV4, Discovery World, w sumie 59 stacji. Dodatkowo spot pojawi się w internecie,  m.in. w portalach YouTube czy Wirtualna Polska.

Przypomnijmy, że Müller Dairy Polska w ubiegłym roku trzykrotnie zawieszał przegląd agencji reklamowych (o jego rozpoczęciu pisaliśmy w MMP24 z 6 maja 2010 r.), bo jak twierdziła Joanna Starzycka-Nogaj, marketing manager firmy, “żadna z przedstawionych propozycji kreatywnych nie spełniła oczekiwań” (patrz MMP24 z 9 listopada 2010 r.).

Autorem wykorzystywanej dotychczas platformy komunikacyjnej Mullera była TBWA. Działania prowadzono pod hasłem “Smak płynie z mleka”, a bohaterem reklam była animowana krówka. Współpraca z TBWA została definitywnie zakończona.