Kraj

Tomasz Borchowiec odpowiada za marketing Bolsa i Soplicy

Były dyrektor ds. komunikacji marketingowej w PZU, wcześniej szef marketingu w Link4 i Ambrze, powraca do branży alkoholowej.

Tomasz Borchowiec odpowiada za marketing Bolsa i Soplicy
Tomasz Borchowiec, ostatnio dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Grupie PZU (o jego odejściu pisaliśmy w MMP24 z 7 kwietnia br.), objął stanowisko kierownika marketingu w Central European Distribution Corporation (CEDC). Będzie odpowiadał za planowanie i realizację działań marketingowych dla marek Bols (wódka i likiery) oraz Soplica (wódka).

Przed przejściem do PZU Borchowiec przez cztery lata (2005-2009) zarządzał działaniami marketingowymi w Towarzystwie Ubezpieczeniowym Link4, a wcześniej przez 1,5 roku kierował marketingiem firmy winiarskiej Ambra SA; pracował też w Eli Lilly Polska, Gillette Poland oraz Unileverze.

Ukończył handel zagraniczny (specjalizacja marketing) na Uniwersytecie Gdańskim, studiował też marketing na University of Wales. Ma Diploma in Marketing przyznawany przez Brytyjski Chartered Institute of Marketing.