Kraj

Agnieszka Marks szefem działu agencyjnego AbcZdrowie.net

Będzie odpowiedzialna za utworzenie i koordynowanie prac zespołu współpracującego z domami mediowymi.

Agnieszka Marks szefem działu agencyjnego AbcZdrowie.net
Agnieszka Marks objęła stanowisko szefowej działu agencyjnego sieci reklamowej AbcZdrowie.net należącej do NextWeb Ventures. Zajmie się utworzeniem i koordynowaniem prac zespołu współpracującego z domami mediowymi.

Głównymi zadaniami Marks w AbcZdrowie będą: tworzenie długofalowych relacji z domami mediowymi, współtworzenie strategii sprzedażowej spółki, nadzór nad realizacją budżetu sprzedażowego. Istotny jest także aktywny udział w rozwoju produktów BtoB NextWeb Ventures.

Nowa koordynatorka zespołu agencyjnego to osoba z 6-letnim doświadczeniem w branży reklamowej w sektorze BtoB zarówno w agencjach reklamowych, portalach, jak i domach mediowych. Pracowała m.in. w domu mediowym Value Media jako senior account manager oraz w portalu Interia.pl jako team leader w dziale agencyjnym oraz agency group head, tam była zatrudniona bezpośrednio przed przejściem do NextWeb Ventures.

Marks ukończyła psychologię społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.