M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wilkinson chce zgolić brodę "Siary"

Beata Goczał | 12 maja 2011, 06:00

Energizer rusza z szerokim wsparciem marketingowym dla Wilkinsona.

Należąca do Energizer Group Polska marka Wilkinson startuje z kampanią pod hasłem "Cała Polska goli "Siarę"!". Twarzą reklam jest aktor i satyryk Janusz Rewiński, znany m.in. z roli gangstera "Siary" w filmie "Kiler".

Kampania oparta jest na pomyśle ogolenia satyryka od ponad 30 lat noszącego brodę. Marketer chce namówić Janusza "Siarę” Rewińskiego do zgolenia brody i przekonania się, że golenie może być przyjemne.

– Wyzwaniem było znalezienie osoby, która byłaby szeroko znaną i lubianą przez wszystkich postacią medialną, której nikt nigdy nie widział bez zarostu. Mężczyznę, który od zawsze nosił brodę i który całe życie unika golenia. Gdyby taką osobę Wilkinson przekonał do zgolenia zarostu – swojego znaku rozpoznawalnego – hasło "Golenie może być przyjemne!" stałoby się jeszcze bardziej wiarygodne. Dlatego wybór padł na "Siarę" – wyjaśnia Paweł Kotowski, marketing manager Wilkinsona.

Kampania skierowana jest głównie do ludzi młodych. – Chcemy dotrzeć do nich drogą, która jest dla nich najatrakcyjniejsza – poprzez internet i Facebook – mówi Beata Kozieł, senior brand manager Wilkinsona. – Długo szukaliśmy pomysłu na promocję marki Wilkinson, która w znaczący sposób wyróżniłaby nas na tle konkurencji. Dodatkowo chcieliśmy wiarygodnie wprowadzić hasło "Golenie może być przyjemne", które jest naszym nowym hasłem reklamowym – dodaje.

Kampania obejmuje aktywne działania na fan page'u marki w Facebooku oraz sampling maszynek Wilkinson Xtreme3. Specjalnie ubrane i wyszkolone hostessy rozdadzą ponad pół miliona maszynek Xtreme3 Sensitive. Akcja będzie prowadzona w 13 miastach Polski: w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Poznaniu, we Wrocławiu, w Katowicach, Radomiu, Kielcach, Częstochowie, Łodzi.

Według Agnieszki Prądzyńskiej, trade marketing managera personal care Energizer Group Polska, akcja samplingowa przełoży się na zwiększenie rozpoznawalności marki Wilkinson. Wsparciem tych działań będą reklamy online informujące o kampanii m.in. na stronach Pudelek.pl, MTV.pl, Gadu-Gadu oraz reklama w prasie handlowej. Wsparciem całej akcji będą działania public relations i aktywności w miejscu sprzedaży.

Wszystkie paczki z maszynkami z serii Xtreme3 są oznakowane specjalną naklejką informującą o akcji "Cała Polska goli "Siarę"!".

Energizer Group Polska nie zdradza nazw agencji, które przygotowały mechanizm akcji i kreację reklam. Wiadomo jedynie, że było to kilka agencji. Media do kampanii zaplanował i kupił MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,