Kraj

Hochland inwestuje w linię twarożków

W połowie maja rusza kampania telewizyjna.

Hochland inwestuje w linię twarożków
Hochland Polska wprowadził do oferty Twarożek Hochland z grubo krojonymi warzywami – ze szczypiorkiem, z rzodkiewkami, ogórkami i papryką – oraz wariant ze śmietanką.

Wprowadzenie nowej linii produktów wspierane jest działaniami promocyjnymi w punktach sprzedaży, kampanią w internecie, w prasie fachowej i kobiecej, działaniami PR oraz kampanią telewizyjną.

Kampanię w prasie fachowej przygotowała poznańska agencja Art & Print. Równolegle prowadzone są działania w internecie. Odpowiedzialna za nie agencja K2 Internet nawiązała kontakt z liderkami opinii na wybranych forach o tematyce związanej z kulinariami. Akcja potrwa dwa miesiące. W toku są również działania PR prowadzone przez Liberty Group. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy w prasie kobiecej oraz w internecie. Hochland rozpoczął także degustacje w wybranych sklepach wielkopowierzchniowych. Zadbała o nie poznańska agencja V&P.

Start kampanii telewizyjnej został zaplanowany na połowę maja 2011 r. Przygotowała ją agencja z grupy Change Integrated, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.