Kraj

Kredyt Bank udoskonala dostęp do swoich produktów

Kredyt Bank uruchomił serwis KB24 - elektroniczny dostęp do rachunku. Na wdrożenie systemu wydano 50 mln zł. "Ponieważ nad KB24...

Kredyt Bank uruchomił serwis KB24 – elektroniczny dostęp do rachunku. Na wdrożenie systemu wydano 50 mln zł. “Ponieważ nad KB24 pracowaliśmy gorączkowo w ostatnim czasie, dopiero teraz zajmiemy się sprawą kampanii reklamowej tego serwisu. Wstępnie zaplanowaliśmy kampanię na przełom marca i kwietnia. Nacisk położony będzie na działania BTL w oddziałach banku, ale myślimy też o niewielkiej kampanii prasowej i outdoorowej. Za wcześnie jeszcze na ujawnienie szczegółów – nie wybraliśmy jeszcze agencji, z którą chcielibyśmy współpracować przy tym projekcie” – mówi Izabela Mościcka, rzecznik prasowy Kredyt Banku. Wizualizacja serwisów internetowych została przygotowana przez zespół informatyków Kredyt Banku. Kierownictwo banku szacuje, że do końca roku 20 proc. jego obecnych klientów detalicznych będzie korzystać z KB24. “Do 2004 r. chcemy, by Kredyt Bank miał 1 mln klientow i żeby przynajmniej 25 proc. z tej grupy korzystało z bankowości elektronicznej” – mówi Waldemar Nowak, wiceprezes zarządu Kredyt Banku. “Wprowadzenie Internetu jako dodatkowego kanału dystrybucji usług bankowych pozwoli pozyskać nowych klientów i obniżyć koszty funkcjonowania banku. Wzmocni też naszą ofertę” – mówi Michał Kosman, dyrektor Biura Rachunkowości Elektronicznej Kredyt Banku. Bank uruchomił już 220 stanowisk internetowych w swoich placówkach. Oferuje swoim klientom serwis transakcyjny www.kb24.pl i portal informacyjny www.kredytbank.pl. Kredyt Bank zapowiada poszerzenie swojej oferty o kolejne produkty bankowe. “W najbliższym czasie chcemy rozwijać naszą ofertę skierowaną dla małych i średnich przedsiębiorstw. Myślimy już o konkretnych produktach” – mówi Stanisław Pacuk, prezes zarządu Kredyt Banku. Bank pracuje też nad wdrożeniem wirtualnej karty płatniczej. “Jeszcze nie zapadła decyzja, czy będzie to karta Visa, czy Mastercard” – dodaje Pacuk. Kredyt Bank istnieje od 1990 r. ma 381 placówek i 452 bankomaty w całej Polsce. Prowadzi 345 tys. rachunków dla klientów indywidualnych – Ekstrakonto. (PM)