Kraj

Internet w telewizorze od Samsunga

Samsung Smart TV to platforma umożliwiająca oglądanie, słuchanie i surfowanie w internecie bezpośrednio na ekranie telewizora.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fy7tUbEIUx7E%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pod hasłem “Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się” Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową promującą platformę Samsung Smart TV, która umożliwia oglądanie, słuchanie i surfowanie w internecie bezpośrednio na ekranie telewizora.

Start kampanii reklamowej poprzedziły działania teaserowe na dedykowanej stronie www.zmieniamytelewizje.pl (prowadzone pod hasłem “Zmieniamy telewizję 9 maja. Włącz się”). Key visual kampanii teaserowej oraz hasło pojawiły się również w outdoorze.

Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach informacyjnych, w kanałach tematycznych oraz HD. Spoty promujące Samsung Smart TV (30 oraz 15 sekund) emitowane będą także w kinach przez sześć tygodni od 13 maja, przed projekcją wiosennych hitów.

Działania ATL obejmują również kampanię prasową: magazyny typu lifestyle dla mężczyzn, prasę biznesową, tygodniki opinii oraz prasę specjalistyczną: technologiczną i telewizyjną. Kampania online realizowana będzie w największych portalach informacyjnych, porównywarkach cenowych, portalach aukcyjnych i platformach VoD. Samsung Smart TV będzie również obecny w social media (Facebook, Twitter, YouTube).

W ramach działań w punktach sprzedaży w wybranych sklepach umieszczone zostaną elementy shop display, odpowiednio zaprojektowane elementy wyposażenia oraz standy z materiałami POS.

Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie key visual kampanii odpowiedzialna jest grupa Firefly Creation, za kreację form reklamowych online odpowiada agencja Next. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, natomiast agencja Euro RSCG Sensors prowadzi działania PR oraz – razem z agencją Next – działania w social media.

Internet w telewizorze od Samsunga