Przetargi

Ogilvy Action dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Agencja wygrała przetarg obejmujący cykl poradnikowych artykułów pod hasłem "Dopełnij smak każdego posiłku" realizowanych dla producenta Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Akcja obejmuje także działania w punkcie sprzedaży.

Celem akcji „Dopełnia smak każdego posiłku” jest zwiększenie sprzedaży produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk, a także zbudowanie nowego kontekstu do konsumpcji produktu podczas codziennych posiłków. Kampania dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk została zaplanowana z wykorzystaniem kilku kanałów komunikacji.

 

W ramach projektu agencja przygotowała dedykowane artykuły tematyczne w czasopiśmie „Gala”, opracowywane we współpracy z blogerem zajmującym się tematyką kulinariów. Po stronie agencji było również przygotowanie reklam prasowych w magazynach „Moje gotowanie” i „Claudia”.

Koncepcja Ogilvy Action obejmuje dodatkowo przygotowanie key visual akcji oraz działania generujące wzrosty sprzedaży – promocje tailor made w sieciach Tesco, Real i Carrefour. W ramach promocji w sieciach konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursach SMS, a najciekawsze wykonanie zadania konkursowego zostanie nagrodzone nagrodami.

 

Kampania reklamowa trwać będzie do końca czerwca br. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada MediaCom.