Celem akcji „Dopełnia smak każdego posiłku” jest zwiększenie sprzedaży produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk, a także zbudowanie nowego kontekstu do konsumpcji produktu podczas codziennych posiłków. Kampania dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk została zaplanowana z wykorzystaniem kilku kanałów komunikacji.
W ramach projektu agencja przygotowała dedykowane artykuły tematyczne w czasopiśmie „Gala”, opracowywane we współpracy z blogerem zajmującym się tematyką kulinariów. Po stronie agencji było również przygotowanie reklam prasowych w magazynach „Moje gotowanie” i „Claudia”.
Koncepcja Ogilvy Action obejmuje dodatkowo przygotowanie key visual akcji oraz działania generujące wzrosty sprzedaży – promocje tailor made w sieciach Tesco, Real i Carrefour. W ramach promocji w sieciach konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursach SMS, a najciekawsze wykonanie zadania konkursowego zostanie nagrodzone nagrodami.
Kampania reklamowa trwać będzie do końca czerwca br. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada MediaCom.