Założyciel i creative president agencji reklamowej Farfar ze Sztokholmu Matias Palm-Jensen dołącza do sieci reklamowej McCann Erickson. Obejmie w niej funkcję chief innovation officera na region Europy, będzie pracował w londyńskim biurze McCanna. Będzie odpowiedzialny za wzmocnienie interaktywnych kompetencji agencji i zintegrowanie ich z obsługą klientów.
Palm-Jensen raportować będzie do Linusa Karlssona, chairman and chief creative officera oddziałów McCann Erickson w Nowym Jorku i Londynie, oraz Gustavo Martineza, presidenta McCann Worldgroup.
Matias Palm-Jensen założył swoją pierwszą agencję interaktywną Spiff Industries w 1996 r. Cztery lata później powołał w Sztokholmie firmę Farfar, która pracuje dla takich klientów, jak: Diesel, Absolut i Nokia. Farfar ma na koncie wiele nagród, m.in. grand prix Cannes Lions. Agencja została w 2005 r. przejęta przez holding Aegis i dołączona do sieci Isobar. W marcu ub.r. Palm-Jensen rozstał się z Farfarem, a miesiąc później Aegis zdecydował o jej zamknięciu.
(na podst. www.brandrepublic.com)