Kraj

Nie święci... sprzedają ubezpieczenia [WIDEO]

W nowych reklamach mBank po raz kolejny bawi się konwencją.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3LfDHcAmtbc%3Fversion%3D3%22%7D
MBank, internetowe ramię BRE Banku, rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje swój Supermarket Ubezpieczeń Komunikacyjnych i ofertę BRE Ubezpieczenia, a konkretnie promocję Gwarancja Najniższej Ceny. Jeśli klient po nabyciu OC/AC w Supermarkecie otrzyma ofertę tańszej polisy u innego ubezpieczyciela, mBank zapowiada, że zwróci mu różnicę w cenie obu polis.

Głównymi bohaterami kampanii są święty Krzysztof oraz zestresowany kierowca, który przepłacił za ubezpieczenie swojego auta, oraz… baran.

Kampania będzie intensywna – spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, Polsat News, Polsat Sport, Canal+, Ale Kino!, AXN, Comedy Central, VH1, MTV, National Geographic oraz Discovery Chanel. Działania internetowe obejmą: portal Onet, serwisy ogłoszeń motoryzacyjnych MotoGratka, OtoMoto i AutoTrader oraz mailing do bazy WP.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication (Grupa CzteryCzwarte), media zaplanował zaś dom mediowy MPG. Za reżyserię spotu telewizyjnego odpowiada Konqubinat, którego w produkcji wspierał dom produkcyjny Papaya Films.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje polisy HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA).

W ub.r. mBank wydał na reklamy swojej oferty ubezpieczeniowej 10,9 mln zł brutto (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów; źródło: Kantar Media).