MBank, internetowe ramię BRE Banku, rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje swój Supermarket Ubezpieczeń Komunikacyjnych i ofertę BRE Ubezpieczenia, a konkretnie promocję Gwarancja Najniższej Ceny. Jeśli klient po nabyciu OC/AC w Supermarkecie otrzyma ofertę tańszej polisy u innego ubezpieczyciela, mBank zapowiada, że zwróci mu różnicę w cenie obu polis.
Głównymi bohaterami kampanii są święty Krzysztof oraz zestresowany kierowca, który przepłacił za ubezpieczenie swojego auta, oraz… baran.
Kampania będzie intensywna – spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, Polsat News, Polsat Sport, Canal+, Ale Kino!, AXN, Comedy Central, VH1, MTV, National Geographic oraz Discovery Chanel. Działania internetowe obejmą: portal Onet, serwisy ogłoszeń motoryzacyjnych MotoGratka, OtoMoto i AutoTrader oraz mailing do bazy WP.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication (Grupa CzteryCzwarte), media zaplanował zaś dom mediowy MPG. Za reżyserię spotu telewizyjnego odpowiada Konqubinat, którego w produkcji wspierał dom produkcyjny Papaya Films.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje polisy HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA).
W ub.r. mBank wydał na reklamy swojej oferty ubezpieczeniowej 10,9 mln zł brutto (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów; źródło: Kantar Media).