Kraj

SMB podnosi prestiż telemarketera

Tegoroczna edycja Telemarketera Roku notuje rekordową liczbę prac nadesłanych przez call center.

W trzeciej edycji konkursu Telemarketer Roku call center przesłały rekordową liczbę zgłoszeń – 122 kandydatury w pięciu kategoriach (w 2010 r. było 105 zgłoszeń). Najwięcej osób startuje w kategoriach obsługa klienta i sprzedaż inbound.

Konkurs, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB), ma na celu podniesienie prestiżu zawodu telemarketera, który wciąż przez wiele osób traktowany jest jako mało atrakcyjna praca czasowa.

Organizatorzy zwracają uwagę, że z roku na rok w konkursie biorą udział nie tylko konsultanci firm oferujących usługi call center, ale coraz więcej zgłoszeń pojawia się od call center prowadzonych w ramach własnej organizacji. Co ciekawe, wśród firm zgłaszających swoich pracowników do konkursu najwięcej jest banków.

Ogłoszenie listy zwycięzców w konkursie Telemarketer Roku i rozdanie nagród nastąpi w Warszawie podczas Gali Golden Arrow 17 czerwca 2011 r.