Kraj

Arla Foods wspiera markę Lurpak

Kampania utrzymana jest w duchu nowej globalnej strategii brandu.

Arla Foods wspiera markę Lurpak
Arla Foods kontynuuje rozpoczętą w marcu kampanię reklamową masła marki Lurpak.

Tym razem w telewizji pojawiły się dwa nowe spoty. Do połowy kwietnia można było oglądać spot “Butter Lane”, którego akcja rozgrywa się w Nowym Jorku w cukierni o tej samej nazwie. Akcja obecnie emitowanej reklamy ma miejsce w londyńskiej piekarni Breads Etcetera. W obydwu spotach występują pomysłodawcy i współwłaściciele tych dwóch lokali, którzy realizują swoją życiową pasję, oferując klientom własne wypieki.

Kampania przebiega pod hasłem “Lurpak. Z miłości do jedzenia”. Zgodnie z nową globalną strategią marka Lurpak jest adresowana właśnie do miłośników dobrego jedzenia – osób, którym szczególnie zależy na jakości i smaku, którym poszukiwanie najlepszych składników i przygotowywanie smacznych dań sprawia szczególną radość.

Kreację reklam stworzyła agencja Saatchi & Saatchi Londyn, adaptacja została zaś wykonana przez warszawski oddział agencji. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Oprócz kampanii telewizyjnej markę Lurpak wspierają działania internetowe. Pod patronatem Lurpaka odbywają się Wybory Kulinarnego Bloga Roku 2011. W serwisie www.kulinarnyblogroku.pl internauci co miesiąc wybierają najciekawsze przepisy blogerów, którzy dołączyli do konkursu. W Facebooku powstał fan page wyborów, a przepisy kulinarne są również dostępne w specjalnej aplikacji na iPhone’a. Pomysł konkursu i wykonanie należy do agencji Hypermedia Isobar we współpracy z domem mediowym Carat.