Innovations Communctaions Group sfinalizowała podpisanie 2-letniej umowy na pełną obsługę mediową firmy Vita Direct. Podpisanie umowy nastąpiło po wygranym przez Innovations Media przetargu na obsługę tego marketera. Przetarg trwał od grudnia 2010 roku i brały w nim udział oprócz Innovations także Universal McCann, ZenithOptimedia, Easymedia oraz MEC.
– Dokonaliśmy wyboru, biorąc pod uwagę przede wszystkim koszty, ale duże znaczenie miało też podejście do naszej firmy, jakie mogliśmy zaobserwować zarówno podczas przetargu, jak i w trakcie dwóch miesięcy współpracy przy powierzonych do obsługi Innovations budżetach na początku roku – mówi Katarzyna Sikorska, odpowiadająca w Vita Direct za proces przetargowy.
Vita Direct to producent suplementów diety takich, jak: SlimCoffee, AquaSlim, NutriSlim, Goodbye Appetite, 4 flex, Vitasteron, ActivKrill i iMune.
W skład Innovations Communications Group świadczącej zintegrowane usługi kreacyjne i mediowe pod jednym dachem wchodzą: dom mediowy Innovations Media, agencja reklamowa Innovations Crazy Moause oraz agencja interaktywna Innovations Online.